Päron är faktiskt inte helt gröna

Jag sitter och äter ett päron vid en data som inte är min, när ja åkte in till snat så var malle på bussen. Vi hade oss en trevlig pratstund. Det var kul. Snart ska jag åka o kolla handen sen ska ja äta en aning god mat för de är gott. Den här bloggen är 100 % seriös och alla borde kolla på den varje dag tycker jag iaf. Om ny har några synpunkter på min blogg så säg till. För att ja vill att alla ska älska min blogg och värdera den högt. För det är en riktigt magnifik fin blogg det här. Ja vet varför den heter eggtoddy, danne vet också de för den delen. Men de är en annan historia som ni kanske för veta en annan gång. Jag tycker inte om att blogga de är därför ja gör en blogg som är oseriös  (ja skrev att den var seriös för att ja skulle låta cool). Aja hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0